loading...
تک پیک - تصاویر پس زمینه
آخرین ارسال های انجمن
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط اقبال در تاریخ 1392/02/17 و 22:26 دقیقه ارسال شده است

سلام
چع عجب نظر من رو تایید کردی داداش
باید تا بیست بهمن سال دیه وایستی و بعد ثبت نام کنی الان سایش دان هست!
نظرت راجب قالب جدید انجمن؟
پاسخ : جالبه ...
خوبیش هم اینه که مثل قالب سایت هست ...

این نظر توسط اقبال در تاریخ 1392/02/13 و 23:46 دقیقه ارسال شده است

داداش باید از طریق مدرسه اقدام کنی!
پسرخاله ی من المپیاد سی پلاس پلاس رفت و الان جزو تیم کشوری هست

و ازش پرسیدم گفت اچ تی ام ال هم دارد
اگر که مدرسه تونستی اقدام کنی که هیچ
اگر نه بگو سایتش رو برا ت پیدا کنم
پاسخ : اگه سایتشو پیدا کنی که ممنون میشم...

این نظر توسط اقبال در تاریخ 1392/02/13 و 20:10 دقیقه ارسال شده است

امروز میخوام باهات جدی صحبت کنم!
محمد تو کدنویسیت واقعا خوبه
نمخوام فقط ازت تعریف کنم
محمد امروز که پنل رو دیدم متوجه شدم تو هر چیزی که بخوای رو میتونی درست کنی!
محمد فکر نکنم از تو حرفه ای تر توی ایران باشه

میگم میتونی بری این المپیاد های کامپیوتر اچ دی ام ال
و مطمئنا میتونی توی لیگ ایران باشی

اما من نه سنت رو میدونم نه عکس ت رو و نه حتی فامیلیت رو

اما اگر اون چیزی که من فکر میکنم باشی تو میتونی حتما مدال بیاری
و اینده ی خوبی داشته باشی
به امید موفقیت روز افزونت
پاسخ : سنم که 16 هست بقیه اطلاعاتم بماند ...
این المپیاد که میگی کجاست؟

این نظر توسط اقبال در تاریخ 1392/02/12 و 17:27 دقیقه ارسال شده است

محمد من از کسی که ساخته بود و من تغییر دادم پرسیدم گفت


نه بابا این رو من سال پیش با کمک یکی از دوستانم ساختمش بعد استایل بهش دادم اون موقع تو انجمن بازی گرز


خوب راست میگه با نه؟
مردونه
پاسخ : فکر نکنم طراحش ایرانی باشه ...

این نظر توسط اقبال در تاریخ 1392/02/12 و 16:16 دقیقه ارسال شده است

من تمام سعی ام رو برای این ابزار انجام دادم اما به گرد پای تو هم نرسید و توی مطلبش هم گفتم که مال تو بهتره!

تا حدودی ناراحت شدم که به پای تو نرسید

و تا حدودی خوشحال که تونستم با کمک یکی از اعضای سایت بسازمش

http://codix.rozblog.com/page/test

نظرت؟
پاسخ : هر چند که خودت نساختی و روز چهارشنبه 1392/02/4 ساعت 20:06 رفتی و برش داشتی و تغییرش دادی ولی خوبه ...

این نظر توسط اقبال در تاریخ 1392/02/09 و 21:05 دقیقه ارسال شده است

سلام

امروز یه قالب ریپ زدم به نظرت جای گزین قالب فعلی کنم؟؟



فقط محمد جان وقتی دیدی حتما لینک رو پاک کن از نظرم







حتما بگو مهمه!
پاسخ : بهتر از همین فعلی هست ولی بازم یه چیزی که هست اینه که ترجمه شده هست.
از نظر من خودت بشین یه قالب ساده که اکثرا کد باشه رو درست کن و کمتر داخلش عکس به کار ببر و هر چند وقت یه بار قیافه شو بهتر کن تا هم کدنویسی رو یاد بگیری هم این که یه قالب اختصاصی داشته باشی ...

این نظر توسط اقبال در تاریخ 1392/02/08 و 21:39 دقیقه ارسال شده است

محمد جان من امروز اومدم به کدستان دیدم هنوز بنر سایت من رو گذاشتی
واقعا شرمنده شدم من پول 10 روز داده بودم ولی الان بیش از 1 ماه گذشته
بگو چقدر تقدیم کنم تا مدیون نشم
پاسخ : مهمون من ...

این نظر توسط اقبال در تاریخ 1392/02/07 و 21:32 دقیقه ارسال شده است

ببخشید مزاحم شدم دوباره
میتونم اون ارسال تصویر کنار تک پیک رو ریپ بزنم؟
و به نظر بدیلش کنم؟
اجازه خواستم بگیرم!
اگر آره
باید حتما لینک ت باشه توش؟
یا نه؟
پاسخ : نه اجازه نمیدم.

این نظر توسط اقبال در تاریخ 1392/02/07 و 20:05 دقیقه ارسال شده است

نه اونجا برای من گزینه ای به نام حذف نی!
فقط تاریخ اختار + اختار گیرنده+تاپیکش رو نوشته!
یه بار دیگه میگی؟
پاسخ : دو تا جا برای کلیک کردن داره یکی میره به تاپیک یکی میره به یه صفحه که از اونجا میشه حذفش کرد.
اون صفحه هم توی خود انجمن هست.

این نظر توسط علي در تاریخ 1392/02/07 و 1:44 دقیقه ارسال شده است

سلام.ميخواستم سوال كنم كه چطوري ميشه نظرات رو تو رزبلاگ به كلي حذف كرد؟حتي تو زباله دان نظرات؟تو رو خدا جوابشو برام پيدا كن خيلي برام مهمه
پاسخ : نمیشه ...


کد امنیتی رفرش
1 2 3 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 335
  • کل نظرات : 100
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 32
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 56
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 78
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 12
  • بازدید ماه : 12
  • بازدید سال : 39,770
  • بازدید کلی : 709,915
  • کدهای اختصاصی

    Alexa